מדיניות החזרות הנוחה שלנו
אחריות המוצר
החברה מבצעת מאמצים רבים על מנת להבטיח כי כל מוצרי הקוסמטיקה ותוספות השיער המוצעים באתר יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, בטיחות ועמידה בתקנים. יחד עם זאת, האחריות לשימוש תקין ומדויק במוצרים חלה על הלקוח בלבד - או מי מטעמה לא יהיו אחרים לנזק שיש או עקיץ שיגרם כתוצאה משימוש בשירות / שימוש במוצר אשר נרכש באתר.
כל מידע שיימסר או כל תוכן שיופיע בכל אחד מן הפורומום אינו מהווה ייעוץ מקצועי, המלצה או חוו דעת כזו או אחרת.
-
שימוש במוצר
יש להשתמש במוצרים בהתאם להוראות היצרן כפי שמופיעות על גבי האריזה או בדף המוצר באתר. שימוש לא תקין, חריגה מהנחיות, אחסון לקוי או שילוב עם חומרים אחרים – אינם כלולים במסגרת האחריות. -
רגישויות ותגובות אלרגיות
מוצרי קוסמטיקה עשויים להכיל רכיבים שעלולים לגרום לרגישות אצל חלק מהמשתמשים. מומלץ לבצע בדיקת רגישות לפני שימוש ראשון. החברה אינה אחראית לתגובות אלרגיות, גירויים או תופעות לוואי הנובעות מרגישות אישית. -
תוספות שיער
אחריות על תוספות שיער תינתן רק במידה והשימוש נעשה בהתאם להנחיות המקצועיות, לרבות התקנה, פירוק, תחזוקה ושימוש במוצרים נלווים מתאימים. נזק הנגרם עקב התקנה לא מקצועית, טיפול לא מתאים או חשיפה לחום/חומרים שאינם מיועדים לשיער – אינו מכוסה. -
מוצרים פגומים
במקרה נדיר של מוצר פגום או ליקוי יצור, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בתוך 48 שעות מקבלת המוצר בצירוף תמונה/סרטון המוכיחים את הפגם. החברה תבחן את הפניה ותציע פתרון בהתאם למדיניות. -
אחריות מוגבלת
האחריות אינה מכסה בלאי טבעי, שימוש מסחרי, פגיעה מכוונת, נזק שנגרם כתוצאה מאירוע חיצוני או כל שימוש שאינו עולה בקנה אחד עם ייעוד המוצר.
ביטולים והחזרות
אנו פועלים בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
-
ניתן לבטל עסקה של מוצר לא פתוח ובהאריזתו המקורית בתוך 14 ימים.
-
אין החזר על מוצרים היגייניים שנפתחו, או מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית.
-
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם — ינוכו דמי ביטול בהתאם לחוק.
מדיניות אספקת מוצרים
אספקת המוצרים מתבצעת בימי עסקים בלבד (ראשון–חמישי, לא כולל ערבי חג וחגים).
זמן האספקה מחושב ממועד אישור העסקה על ידי חברת האשראי.
אפשרויות משלוח:
-
דואר רשום – אספקה בתוך עד 14 ימי עסקים.
-
שליח עד הבית – אספקה בתוך עד 7 ימי עסקים בהתאם לאזור.
-
איסוף עצמי – בתיאום מראש בלבד ובימים/שעות שיימסרו ללקוח.
האתר לא יישא באחריות לעיכובים הנגרמים כתוצאה מפעילות של צד ג' (דואר ישראל / חברת שליחויות), לרבות עיכובים הנובעים מכוח עליון, מזג אוויר קיצוני, שביתות, עומסים מיוחדים או אי־מענה מצד הלקוח בעת תיאום המסירה.
על הלקוח לוודא כי פרטי המשלוח שהוזנו מלאים ומדויקים.
זמני טיפול ואופן פנייה
צוות השירות שלנו זמין לכל שאלה או בירור.
ניתן לפנות אלינו באמצעות:
-
טופס "צור קשר" באתר
-
וואטסאפ
-
דוא"ל
אנו משתדלים להשיב בתוך 1–2 ימי עסקים.
שימוש נכון במוצרים
להבטחת חוויית שימוש אופטימלית:
-
יש לפעול בהתאם להנחיות המופיעות על גבי האריזה.
-
בתוספות שיער מומלץ להשתמש בחום מבוקר, בחומרי טיפוח מתאימים ולהימנע מחשיפה מוגזמת לכלור/מלח.